top of page

REGULAMIN

§1. Definicje

§2 Postanowienia ogólne

§3 Usługi i usługi ogólne

§4 Sprzedaż kontraktowa

§5 Czas realizacji zamówienia lub dostawy

§6 Sposób płatności

§7 Rękojmia za wady Towaru

§8 Odstąpienie od umowy sprzedaży

§9 Postępowanie reklamacyjne

§10 Odpowiedzialność

§11 Ostateczne Postanowienia

Wstęp

Sklep internetowy „Aroma-shop.pl” dostępny pod adresem https://Aroma-Shop.pl (aktywny dalej „Sklep internetowy”) prowadzony przez Firmę „Aromaty Tetiana Hetalo, Bielsko-Biała, ul. Stefana Starzyńskiego 27/23 , 43 - 316. NIP: 789 178 4069. Regon: 524730885 poczta elektroniczna: goololom@gmail.com". regulamin określa rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną za pośrednictwem Sklepu Internetowego, zasady zawierania umów sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego, zasady wykonywania tych umów, prawa i obowiązki Klienta i Sprzedawcy oraz tryb odstąpienia od umowy od umowy i procedury reklamacyjnej.

§1. Definicje

  1. Sklep internetowy – sklep internetowy dostępny pod adresem http://Aroma-sklep.pl

  2. Sprzedawca – Firma „Aromaty Tetiana Hetalo” - Bielsko-Biała; Stefana Starzyńskiego 27/23 ; 43-316 NIP: 789 178 4069. Regon: 524730885

  3. Klientem jest osoba fizyczna, osoba prawna albo osoba prawna nieposiadająca zdolności prawnej, której przedmiotem jest umowa ze Sprzedawcą.

  4. Konsument - osoba fizyczna dokonująca ze Sprzedawcą działalności prawnej neiz związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawzodą.

  5. Usługa – usługi elektroniczne przez Sprzedawcę za świadczenie za pośrednictwem Sklepu internetowego.

  6. Umową sprzedaży jest umowa zawarta na odległość między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego, której przedmiotem jest zakup Towaru.

  7. Produkt to produkt, ruch, który Klient kupuje za pośrednictwem Sklepu Internetowego.

  8. Konto Klienta to zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Przedawcy, w którym gromadzone są informacje o Kliencie, w tym informacje adresowe oraz historia zamówień.

  9. Formularz próżycie – formularz dostępny w Sklepie internetowym pozęjącym dokonanie zakupu.

  10. Formularz rejestracija – formularz dostępny w Sklepie internetowym pozęstości funkcji Konta klienta.

  11. Newsletter to usługa umożliwiająca subskrypcję i otrzymywanie bezpłatnych informacji elektronicznych o towarach i promocjach sprzedaży.

  12. Dzień roboczy – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

  13. RODO – rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w spółce z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia direktyvy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

  14. Dane osobowe – informacje o zidentyfikowanej lub możliwej osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego sklepu internetowego osoby fizyczne są np. adres e-mail z imieniem i nazwiskiem lub adresem IP. Dane osobowe mogą być zapisywane w plikach cookies lub podobnych technologiach instalowanych na stronach i urządzeniach Sklepu Internetowego przez Administratora lub inne podmioty, z którymi Administrator współpracuje głównie w celach marketingowych, jak np. podmioty trzecie. Facebook. Administrator korzysta również z oprogramowania analitycznego firm trzecich (np. Google Analytics), które jest zawarte w kodzie końcowym urządzenia, umożliwiającym zbieranie danych osobowych.

  15. §2 Postanowienia ogólne

  16. Sprzedawca zobowiązuje się świadczyć na rzecz Klienta usługi w zakresie i na warunkach określonych w Regulaminie.

  17. Klient zobowiązuje się do korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa i zasadami współżycia społecznego.

  18. Klient korzystający z Usług Sprzedawcy zobowiązany jest do przestrzegania niniejszego Regulaminu.

  19. Przedawca przetwarza dane osobowe na podstawie Polityki Prywatności (§ 11 niniejszego rozporządzenia).

  20. Gwarancja nie wyłącza ani nie ogranicza możliwości korzystania przez upoważnionego z uprawnień wynakających z tytułu rękojmi za wadę towaru.

  21. Towary dostępne w Sklepie internetowym są nowe, wolne od wad fizycznych oraz prawnych.

  22. Sprzedawca realizuje zamówienia na terenie Polski oraz poza granicami kraju.

  23. Wszystkie ceny podane na stronie Sklepu internetowego wyrażone są w polskich złotych (PLN) według wyboru Klienta, są cenami brutto zawierającymi podatek VAT, cła i inne składniki.

  24. §3 Usługi i usługi ogólne

  25. Sprzedawca za więcej Sklep internetowy więcej uslugi wpływu elektroniką następnego na: 

  26. umożliwienia wypełnienia formularza zamówienia w celu zawarcia umowy sprzedaży,

  27. umożliwienie rejestracji i zarządzania kontem klienta,

  28. przesyłania Klientom informacji o promocjach i Towarach w formie „Newslettera”.

  29. Usługi określone w 25 świadczone są niekomercyjne.

  30. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną w postaci umożliwienia wypełnienia formularza zamówienia zawierana jest z Klientem na czas oznaczony z chwilą rozpoczęcia wypełniania formularza i może zostać rozwiązana z chwilą odstąpienia od wypełnienia formularza lub gdy przekaże wypełniony formularz Sprzedawcy.

  31. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną w postaci umożliwienia rejestracji i zarządzania kontem klienta zawierana jest z Klientem na czas niezałączony w momencie dokonania rejestracji w Sklepie Internetowym.

  32. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną w postaci „Newslettera” zostaje zawarta na czas określony z chwilą zapisania się przez Klienta na „Newsletter” za pomocą funkcjonalności dostępnej na stronie Sklepu Internetowego.

  33. Utworzenie konta klienta („rejestracja”) odbywa się za wyżeniem funkcjonalności dostępnych na stronie Sklepu internetowego - Formularz rejestracji. W trakcie rejestracji Klient podaje m.in. W. adres e-mail oraz ustalone indywidualne hasło, które wraz z adresem e-mail umożliwia dostęp do konta Klienta.

  34. Wymagania techniczne wymagane do korzystania z usług przez Przedawcę:

  35. urządzenie z dostępem do Internetu,

  36. przeglądarka internetowa obsługująca pliki Cookies ze skryptami obsługi JavaScript,

  37. dostęp do poczty elektronicznej

  38. Klient ponosi opłaty związane z dostępem do sieci Internet i transmisją danych zgodnie z taryfą za świadczenie usług internetowych.

  39. §4 Sprzedaż kontraktowa

  40. Sprzedawca umożliwia następujące sposoby składania zamówień w Towarach dostępnych w Sklepie internetowy

  41. za pośrednictwem Formularza prądzione dościętogo w Sklepie Internetowym.

  42. W celu złożenia zamówienia za pośrednictwem Formularza Zamówienia Klient dokonuje wyboru Towarów dostępnych w Sklepie Internetowym określając ilość jaką zamierza zakupić a tym samym możliwości wskazując na cechy zamawianego towaru. Po dokonaniu wyboru Towaru (dodaniu Towaru do „koszyka” poprzez funkcjonalność dostępną w Sklepie Internetowym) Klient wypełnia formularz zamówienia wskazując dane niezbędne do realizacji zamówienia przez Sprzedawcę.

  43. W celu stosowania prądu w szejs utsądą w ust. 1 świeci aib Klient wskazuje towar, który zamierza zakupić, jego cechy oraz dane niezbędne do realizacji zamówienia (imię i nazwisko, adres dostawy, numer telefonu, adres e-mail).

  44. Po otrzymaniu zamówienia, Sprzedawca przesyła Klientowi drogą elektroniczną na podany w trakcie składania zamówienia adres poczty elektronicznej oraz oświadczenie o przyjęciu zamówienia. Z otrzymania wiadomości przez Klienta uzyskuje się konclatia umowy produkcija.

  45. Wiadomość potwierdzająca zamówienie zawiera ustalone warunki umowy sprzedaży, aw szczególności ilość i rodzaj zamawianego towaru, łączną cenę do zapłaty wraz z kosztami dostawy oraz wysokość rabatów (jeśli dotyczy).

  46. W przypadku klienta nie obsługującego konsumenta Przedawca zastrzega sobie prawo do demandana od Klitantia wykonanie przedplata in togjali lub in specificej čestia przed przyszyniem do realizacji prąduzieniem.

  47. §5 Czas realizacji zamówienia lub dostawy

  48. Doradca przeprowadzający przezrocze w dniach rozeże według ich wpłynięcia (z uwzględnieniem § 6 ust. 5 niniejszego Regulaminu).

  49. Czas realizacji zamówienia przez Sprzedawcę wynosi 1 dzień roboczy.

  50. Do czasu realizacji zamówienia przez Sprzedawcę należy doliczyć czas dostawy towaru zależny od wybranego przez Klienta rodzaju pojazdu. Dostawa towaru przez firmę kurierską trwa zwykle nie dłużej niż 3 dni robocze na terenie Polski i nie dłużej niż 14 dni poza granicami kraju.

  51. W przypadku braku mogojidnosti prječní právních we vyskaným w ust. 2 terminu, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem w celu ustalenia dalszego sposobu postępowania.

  52. Dostawa Towaru odbywa się za za pośrednictwem  firm kurierskich InPost Paczkomaty, Kurier InPost 24/7

  53. Zamówienia wydawane są do tego przeznaczone tylko w dni robocze.

  54. Informacja o kosztach dostawy podawana jest podczas wypełniania przez klienta formularza zamówienia 

  55. Po otrzymaniu przesyłki Klient powinien dokładnie sprawdzić stan przesyłki oraz jej zawartość. W razie stwierdenza eventualnych skutków bież innych odnoście wiary w pozność kuriera sporządzić odszkodowanie ze szkody oraz zawiadomić Sprzedawcę.

  56. W przypadku przybą przez klienta sposobem przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia jest ograniczony od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku sprzedaży sprzedawcy.

  57. §6 Sposób płatności

  58. Sprzedawca umożliwia następujące formy płatności:

  59. płatności elektroniczne - podmiotem świadczącym obserwację płatności online wpływ elektroniką jest Blue Media SA

  60. przelew tradycyjny na rachunek bankowy Sprzedawcy prowadzony przez ING Bank  o numerze: 
    61 1050 1070 1000 0093 0333 6235 oraz płatność gotówką przy odbiorze Towaru.

  61. kartami płatniczymi

  62. Visa

  63. Visa Electron

  64. karta MasterCard

  65. Elektroniczna karta MasterCard

  66. Maestro

  67. Klient dokonujący płatności przelewem tradycyjnym zobowiązany jest do wpisania w tytule przelewu numeru zamówienia, za które dokonywana jest płatność.

  68. Klient zobowiązany jest do dokonania płatności w terminie 14 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. W przypadku braku zapłaty w wyznaczonym terminie, umowa sprzedaży ulega rozwiązaniu.

  69. Realizacja prądzienie nasteupę z chwiłą zaksięgowania płatności na rachunku bankowym Sprzedaż lub uzyskanie informacji od operatora płatności elektronicznej o dokonaniu dokonaniu płatności przez Klienta. W przypadku wyboru płatności gotówką przy odbiorze realizacja zamówienia nasteupe po jego potwierdzeniu przez Przedawcę.

  70. Sprzedawca dokumentuje sprezad Towaru paragonem lub fakturą VAT. Klient realizując zamówienie wyraża zgodę na istnienie dowodu zakupu wraz z Towarem lub elektroniką na podany adres e-mail.

  71. W przypadku na przypadek na chunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zawiazowego.

  72. §7 Rękojmia za wady Towaru

  73. Zgodnie z art. 556 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny sprzedawca jest odpowiedzialny za klienta, jeśli sprzedany Towar ma wadę czynną lub wydaną. Sprzedawca jest zwolniony z odpowiedzią z tytułu rękojmi, jeżeli Klient wypowiedział się o wadzie w chwili zawarcia umowy.

  74. Dostarczenie Towaru w ramach realizacji uprawniań wynakających z rękojmi za zachowanie się na koszt Sprzedawcy.

  75. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeśli wada zostanie stwierdzona przed prostą dwoma latami od wydania Towaru Klientowi. W przypadku Towaru uwanzego specjalistę odpowiada z tytułu rękojmi za wady stwierdzone przed oficjalnym rokiem od dnia wydania Towaru Klientowi ondjazemu konsumentem.

  76. Zgodnie z art. 558 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, przy produkcije na rzecz Klienta ondjatzego prędzisządą irznością Sprzedawcy z tytułu rękojmi zażytą wyczęścią.

  77. Zgłoszenie towaru należy przesłać drogą elektroniczną na adres goololom@gmail.com lub pocztą na adres 43-316 Bielsko-Biała, Stefana Starzyńskiego 27/23.

  78. W razie potrzeby towar należy dostarczyć na adres: 43-316 Bielsko-Biała, Stefana Starzyńskiego 27/23

  79. Sprzedawca ustosunkuje się do zgłoszenia Klienta w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jego otrzymania. Nierozpatrzenie aplikacji w zakreślonym terminie jest równoznaczne z jego przybniem.

  80. Sprzedawca pokrywa koszty odbioru, dostawy, usuniecia wad lub wymyany Towaru na nowy.

  81. §8 Odstąpienie od umowy sprzedaży

  82. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U.2017 r. poz. 683) Kupujący, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. Jeżeli Kupujący wybrał sposób dostawy produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Kupującemu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

  83. Termin do odstąpienia od umowy biegnie od dnia otrzymania produktu w posidaniu przez niego lub wskazaną przez niego osobę trzeczą inną niż organizm.

  84. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, poproś Sprzedającego o swojej decyzji o odstąpienie od umowy w drodze szącznogo dalszego o odstąpeniu od umowy.  

  85. W przypadku, gdy kupiy dokonywał płatności w gotówce, sugerowane jest, aby w treści karty o sztąpieniu od omwą poł chunowy, na który środki zostaną przekazane. 

  86. Odstąpienie od umowy może dotyzyć wszysztich produktów bezpiecznych ządziejnych albo ich części. 

  87. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy wysłać umowę przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 

  88. Sprzedający zapewnia przez e-mail, adres e-mail: Goololom@gmail.com

  89. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać również wysłane pocztą tradycyjną na adres: Aromaty 43-316 Bielsko-Biała,Stefana Starzyńskiego 27/23  z dopiskiem „odstąpienie od umowy”

  90. W przypadku odstąpienia od umowy w wyżej opisanym trybie, umowa jest uważana za niezawartą z tytułu rękojmi.

  91. Sprzedający, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otryzyma potencjalnego dostawcy o odstąpieniu od umowy lub towaru, zwraca kupującemu wszystko dokonane przez niego zapłatę, w tym kostos dostarcza rzeczy. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności od kupującego do chwili otrzymania przez kupującego rzeczy z powrotem lub dostarczenia rzeczy odesłanej przez konsumenta, w zależności od zdarzenia, które miało miejsce wcześniej.

  92. Kupy koszt kosto odesłania do Towaru do Sprzedającego.

  93. Kupujący musi zwrócić produkt Sprzedawcy na adres 43-316 Bielsko-Biała, Stefana Starzyńskiego 27/23 , lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru w punkcie odbioru pod adresem 43-316 Bielsko-Biała Stefana Starzyńskiego 27/23, nie później jednak niż w ciągu 14 dni od dnia złożenia rezygnacji. Aby zachować termin, wystarczy odesłanie rzeczy przed jego zwykłym.

  94. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył kupujący. W przypadku, gdy dostarczasz za produkt specjalny zaplałty przy odbiorze, powierzając zgodę na zwrot odstąpienia od omwowie na chunek bankowy usługi w poświadczeniu o odstąpieniu od umowy.

  95. Producenty odpowiada tylko za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wymagający sprawdzenia jego charakteru i funkcji. 

  96. Na podstawie art. 38 Ustawy z dnia 30 maja 2014 ro praw konsumenta - Dz. U.2014 poz. 827 prawo do odstąpenia od umowy nie uprawnionej do świadczenia w przypadku, gdy świadczenie przydządje jest rzecz: 

  97. dostarczana w opieczętowanym produkcie, który po otwarciu opakowania nie może zostać zwrócony ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zło otwarte po dostarczeniu, 

  98. w korjej sprawie przyszky jest rzecz nieprefabrykowana przez zaspokojeniu zindywidualizowanych potrzeb konsumenta.

  99. §9 Postępowanie reklamacyjne

  100. Sprzedający przestrzega obowiązku dostarczania produktu do Klienta bez niecznego wad. Ponadto produkty dostarczane są jako nowe, oryginalne iw oryginalnie opieczętowanych opakowaniach, powyższe nie dotyczy produktów typu perfumy, które są jedynie oddziaływaniem wrażenia inspirowanym zapachem od znanych producentów perfum z całego świata.

  101. W przypadku, gdy produkt ma wadę, dodatkowe zawzięcia reklamacji izzustow stosownej rezipi ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz.U.2014, poz. 121ze zm.) w tym m.in. Sztuka. 556 – 576. 

  102. Korzystaj z prawa do aplikacji reklamacji na podostave rękojmi, jeśli to konsumpcyjny jest doskonały. Rozróżnia się dwa typy wad: naturalny i naturalny. Wada fizyczna to produkt z natury. Dochodzi do niej w szczególności wtedy, gdy rzecz nie ma przysztkiej korie produktu tego rodzaju powien mieć,

  103. nie ma właściwości, o których istnieniu Konsument zapewnił Sprzedawcę lub reklamę

  104. nie nadaje się do celu, o którym Kupujący poinformował Sprzedawcę

  105. zółta wydana kupującemu w stanie niezupełnym.

  106. Z kolei wada prawna może polegać na tym, że kupiony przez dostawego towar,

  107. jest własnością osób objętych

  108. jest obciążony prawem osoby prawnej albo

  109. wprowadzić ograniczenia w korzystaniu z narządu.

  110. W razie zaistnienia zdarzenia Konsument może złożyć reklamację u Sprzedawcy z tytułu własności i żądać jednego z następujących działań:

  111. wymyany towar na nowy,

  112. sprzęt,

  113. obniżki cen,

  114. rezygnacja z umowy – o ile wadą jest wynagrodzenie.

  115. Wybór zapytania zależy od Kupującego. Sprzedawca może pod pewnymi warunkami zaproponować inne rozwiązanie, ale może to zrobić z uwzględnieniem następujących okoliczności,

  116. łatwość i szybkość wymiany lub naprawy towaru,

  117. charakter wady – widoczne czy nieistotna,

  118. do, czy wobec byl reklamowany przed.

  119. Jeżeli Kupujący żąda wymiany rzeczy lub jej naprawy, Sprzedawca może odmówić spełnienia tego żądania pod warunkiem, że opcja wskazana przez Kupującego:

  120. byłoby to niemożliwe do zrealizowania dla Sprzedawcy,

  121. w porównaniu z innymi z możliwymi doszan wymagałaby nadmernych kosto.

  122. Sprzedawca może zaproponować inne rozwiązanie. Niezależnie od powyższego, w tej sytuacji kupujący może zmienić swój wybór i żądać doprowadzenia towaru do umowy w inny sposób, tj. obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy.

  123. Sprzedający wymianę w celu usunięcia wady w soznowym czasie, który trwa nie dłużej niż 30 dni kalendarzowych. Jeżeli Sprzedający nie dotrzyma tego terminu, Kupujący może wyznaczyć czas na realizację żądania. W przypadku dodatku inzzynności Sprzedającego i pływającego termin.

  124. Sprzedający odpowiada wobec konkurencyjnego za sprzedany wobec, jeśli wada zostanie stwierdzona w okresie 2 lat od momentu jego wydania. Przez rok trwania oppowiedzione Sprzedającego istnie domniemanie, że stwierdzona wada lub jej przyczyna istnieje już w momencie sprzedaży. W takiej sytuacji do Sprzedającego muzykę, że wadę stworzono z winy dobrego. W przypadku zauważenia wady w pościęszym terminie, tj. między dwunastym a dwudziestym czwartym miesiącem od wystawienia towaru, Produkt powinien być wykazany, że wada towaru doskonałego w momencie zakupu.

  125. Reklamację można złożyć w dowolnej formie. Dla celów dowodowych najbezpieczniej zrób to na piśmie. Należy opisać zauważoną wadę i określić swove dozzania standardowe w ramach rękojmi. Pismo reklamacyjne Sprzedający może przekać Sprzedający bezpośrednio (z potwierdzeniem na kopii imiennej) w punkcie odbioru pod adresem Aromaty; Stefana Starzyńskiego 27/23 ;43-316  Bielsko-Biała lub prześlij listę poleconimów na adres Aromaty; Stefana Starzyńskiego 27/23;43-316  Bielsko-Biała, z dopiskiem "Reklamacja aroma-shop.pl" lub na adres e-mail sup.aromaty@gmail.com 

  126. Jeżeli żądanie konsumenta w reklamacji dotyczy,

  127. sprzęt,

  128. wymyany towar na nowy,

  129. obniżenie ceny towaru,

  130. to na Sprzedającym spoczywa ombląg złożzenia reklamacji w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia jej zlożenia. W przypadku niedotryzmunia tego terminu oprócz tego, że reklamacja jest zasadna. 

  131. Regulamin wchodzi w życie z dniem 13.04.2023m

bottom of page