top of page

DOSTAWA

Firma Aromaty Tetiana Hetalo oferuje naszym klientom dostawę zamówień za pomocą kuriera InPost do punktu odbioru paczkomatu lub pod wskazany adres.

Czas realizacji zamówienia wynosi 1-2 dni robocze od momentu zaksięgowania płatności za zamówienie na stronie internetowej lub na firmowy rachunek. Jednakże, jeśli z jakichkolwiek powodów wystąpi opóźnienie, poinformujemy o tym klienta.

Koszt dostawy na terenie Polski: paczkomat 15 PLN, kurier 17 PLN. Koszt dostawy zagranicznej jest obliczany indywidualnie. Darmowa dostawa na terenie Polski obowiązuje przy zamówieniach na kwotę powyżej 300 PLN.

W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących dostawy prosimy o kontakt pod numerem telefonu podanym na naszej stronie internetowej lub drogą mailową. Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania i pomożemy w złożeniu zamówienia.

ZWROTY

Ważne! Właściciel tego sklepu nie jest producentem perfum, ani nie jest związany z ich produkcją lub producentami. Używanie nazwy, marki handlowej oraz producenta perfum ma wyłącznie charakter informacyjny. Rozlewanie perfum polega na przelaniu zapachu z oryginalnej butelki do mniejszych pojemników – atomizerów. Składając zamówienie, klient rozumie, że otrzyma szklany atomizer z etykietą zawierającą opis produktu, który się w nim znajduje. Każdy próbnik zawiera wyłącznie oryginalne perfumy, bez jakichkolwiek domieszek lub rozcieńczeń.

Produkty na stronie są naszą własnością, zakupioną osobiście u licencjonowanych europejskich dostawców.

Prawo do odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży nie dotyczy przypadków zakupu próbek zapachów o pojemności 2, 3, 5, 10 ml, a także 10 ml w ochronnym etui, ponieważ są one przygotowywane na indywidualne zamówienie klienta.

W Polsce zwrot towaru reguluje ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827). Zgodnie z tym prawem konsument może odmówić przyjęcia produktu w ciągu 14 dni od dnia jego otrzymania, bez podania przyczyny.

Warunki zwrotu

Aby dokonać zwrotu, produkt musi spełniać następujące warunki:

  • Towar nie może nosić śladów używania, uszkodzeń czy zabrudzeń.

  • Towar musi być w oryginalnym opakowaniu, jeżeli było ono dostarczone.

  • W przypadku zwrotu, należy załączyć dowód zakupu (paragon lub faktura).

  • WAZNE! Nie przyjmujemy zwrotów produktów, które zostały spersonalizowane lub wykonane na specjalne zamówienie klienta.

 

Procedura zwrotu

Aby rozpocząć proces zwrotu, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta za pomocą formularza kontaktowego na stronie lub pod adresem e-mail: sup.aromaty@gmail.com. Po zgłoszeniu zwrotu, otrzymasz instrukcje dotyczące dalszych kroków.

Koszty zwrotu

Koszt przesyłki zwrotnej ponosi Klient, chyba że sklep wyraźnie zaoferuje bezpłatny zwrot lub na etapie zakupu będzie dostępna opcja darmowego zwrotu.

Zwrot pieniędzy

Po otrzymaniu zwróconego towaru i pozytywnej weryfikacji spełnienia warunków zwrotu, dokonamy zwrotu pieniędzy na konto Klienta w ciągu 14 dni roboczych. Zwrotu dokonamy tą samą metodą płatności, którą Klient wybrał przy składaniu zamówienia, chyba że uzgodnimy inaczej.

Polityka reklamacji

Klient może składać reklamacje dotyczące zawartej umowy na adres sup.aromaty@gmail.com. Należy opisać zauważoną wadę i określić swoje żądania w ramach gwarancji. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać: imię, nazwisko, adres, adres e-mail kupującego, datę zawarcia umowy, która stanowi podstawę reklamacji, wskazać przedmiot reklamacji, a także uwzględnić żądania kupującego. Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.

Kroki do wykonania w przypadku zwrotu produktu

Konsument, na podstawie art. 27 ustawy o prawach konsumenta, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, 34 oraz 35 Ustawy o prawach konsumenta, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie czternastu dni od dnia doręczenia mu przedmiotu umowy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można wysłać drogą elektroniczną na adres sup.aromaty@gmail.com.

Oświadczenie może zostać złożone na formularzu, zgodnie z ustawą o prawach konsumenta.

Sprzedawca potwierdza Konsumentowi niezwłocznie po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy jego otrzymanie. Potwierdzenie takie wysyłane jest na adres e-mail, podany przy zamówieniu lub wskazany jako kontaktowy na złożonym oświadczeniu o odstąpieniu od umowy.

W razie odstąpienia umowa uważana jest za niezawartą.

Konsument ma obowiązek zwrócić produkt lub produkty niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy.

Konsument zwraca przedmiot lub przedmioty umowy, od których odstąpił, na własne ryzyko oraz koszt.

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu lub produktów będących przedmiotem umowy, następujące po korzystaniu z produktu lub produktów w sposób wykraczający poza zwykłe użytkowanie produktu w celu stwierdzenia cech, funkcjonalności oraz charakteru produktu.

Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy przez Konsumenta, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt dostarczenia produktu, pod warunkiem, że:

Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu tego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami;

W przypadku wybrania przez Konsumenta sposobu dostarczenia produktu innego niż najtańszy standardowy sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów;

Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu przedmiotów do przedsiębiorcy.

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu, będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności, o czym mowa w pkt.  powyżej.

bottom of page